lizaencas.reismee.nl

Nog even en dan begint 'the big trip'

Nog even en dan kan het avontuur echt gaan beginnen, spannend! Cas en ik zullen woensdagochtend om half 8 vertrekken richting Londen, daar stappen we over en vliegen richting Singapore. Na 4 dagen Singapore vervolgen wij onze reis naar Nieuw Zeeland!!

We gaan proberen om zo vaak mogelijk een reisverslag en foto's toe te voegen.

Tot over 5 maanden!

Liefs,

Liza en Cas

Debbie en Wim

Hee Liza en Cas, ontzettend veel plezier met jullie reis!!! Geniet ervan!! Ben benieuwd wat jullie van NZ vinden :)

Els en Hennie

Wij gaan jullie volgen! Have fun!

Frans Janssen

Hoi Liza & Cas,

Miryam en ik wensen jullie een geweldige tijd toe! We zijn niet jaloers, hooguit wat afgunstig...

Mieke en Willem Silvius

Hallo Lieve luitjes, allereerst erg leuk dat je ons ook via een e-mail op de hoogte hebt gebracht om jullie reisverhalen te mogen volgen. Wij wensen jullie vanuit Garderen een hele fijne, gezellige, mooie tijd toe.
We zullen het gaan volgen. Dikke kus van ons allemaal.

Ellis en Hugo

Lieve Liza en Cas,
Goede reis en wij wensen jullie heel veel plezier en mooie ervaringen. Wij gaan jullie volgen en vinden het nu al leuk!

Elly en Arno

Wij willen jullie een heel fijne periode wensen met alle goeds wat maar te wensen valt. Heel veel plezier; een goede reis en kom gezond weer terug!
Een dikke kus van ons allen,

hilde van rossum

Ik wens jullie een hele goede reis en vooral veel plezier met alles wat komen gaat. Kees neemt met gemengde gevoelens afscheid van jullie. Maar hij gunt jullie een prachtige tijd!

Peter Phielix

He meid,

Heel veel plezier!1 Genieten maar!!

Dikke X

Mark en Diny

Goede reis , we gaan jullie volgen !

Simone

Lieve Lies & Cas,

Jullie avontuur gaat beginnen! Geniet ervan!!! En let goed op elkaar :)!

Dikke x Simone

Brechtje Romeijnders

Hoi Liza en Cas,

Hele goeie reis en veel plezier! Ik weet zeker dat jullie nu al genieten :-)

Groetjes, Brechtje

Frank en Pauline

Het is hier net de zuidpool, niet normaal zo koud, en morgen verwachten ze sneeuw. Geniet dus lekker van de warmte daar en heel veel plezier gewenst.
liefs
F&P

corine bruggemann

Hey Lisa en Cas,
Heb net mijn e-mail adres doorgegeven, ga jullie super reis lekker volgen!!!
Ben stiekem best jaloers op dit geweldige avontuur.
x Corine