lizaencas.reismee.nl

Australie part 3: Sydney en Melbourne

G'day mates!

Op 1 april zijn we 's ochtends vroeg aangekomen in Sydney. Weer een prima hostel gevonden midden in het centrum. Lekker meteen de stad ingegaan en wat is Sydney geweldig!! Heerlijk de eerste dag de sfeer kunnen proeven en de savonds gaan eten bij de sushi train! De dag erna zijn we met Jeroen Bour richting de Blue mountains gegaan. Heerlijk dagje gehad met onze eigen prive gids. In de blue mountains hebben we een mooie wandeltocht gemaakt door de canyon heen, was een bijzondere ervaring. Smiddags naar een aboriginal show geweest en dag lekker afgesloten met een etentje. De dagen erna hebben we de stad nog rond gelopen,met de ferry richting Bondi Beach en Manly geweest. En natuurlijk alle beroemde dingen zoals Sydney harbour bridge en het Opera house gezien. Toch best bijzonder om dat nu eindelijk live te kunnen zien!! Op zaterdagavond zijn we naar een rugby wedstrijd van de Manly Sea eagles geweest. Was echt heel erg leuk, prima sfeer alleen jammer dat ze verloren met 24-12.... Helaas sydney na 5 dagen weer moeten verlaten. We hebben de nachtbus richting Melbourne genomen, ook geen straf ;)!

In Melbourne ook 3 heerlijke dagen gehad en alle touristische attracties gezien zoals Albert Park, de leuke kleine steegjes, federation square, itialiaanse wijk en natuurlijk St. Kilda waar we een supermooie zonsondergang hebben kunnen zien. De laatste avond in Australie hebben we afgesloten met het eten van 'kangaroo steak', en dat was heerlijk!

Na een heerlijke tijd in Australie was het tijd voor onze volgende bestemming.Op donderdag 19 april zijn we richting Thailand, Bangkok gevlogen. Maar daarover volgende keer meer :)!

Liefs, Liza en Cas

Reacties

Reacties

jeanne

Denk veel aan jullie,wat geweldig.ik geniet wel mee hoor.
liefs voor jullie
Jeanne

Chantal

Was leuk jullie even te zien en te spreken in de auto gisteren!!!! Xxx

hilde van rossum

Hallo allebei! Als ik dit zo lees, vraag ik me af: kunnen jullie straks nog wel wennen aan het relatief gezapige leventje hier? Wat een indrukken doen jullie op en het mooiste vind ik nog dat het jullie zo goed af gaat. Echte wereldburgers dus. In Thailand weer een heel andere cultuur en omgeving. Zelf ben ik in Bangkok geweest, iets wat ik nooit vergeten zal.
Hartelijke groeten vanuit Breda van Hilde.

Eduard Vooren

Beste Liza en Cas, ik ben een oude jeugdvriend van Jeroen Bour uit de Hotelschooltijd en probeer zijn email of gewoon zijn adres te achterhalen. Weten jullie misschien waar ik hem kan bereiken? Met dank voor de moeite!

Eduard Vooren

Mijn email adres is eduard.vooren@mac.com

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!